5-те най-ръждиви автомобили

При средна възраст на родния автопарк около 20 години, ръждата е фактор, с който мнозина се сблъскват. А тръгне ли ръждата, спиране няма. Ако планирате да купувате кола „нов внос“, имайте предвид тази класация :), направена от руския портал njcar.ru. В проучването са включени автомобили, излезли на пазара между 2005 и 2014 г., експлоатирани в руските мегаполиси.
Източник: Vesti.bg
Вижте 5-те автомобила, които най-бързо поддават на корозия:
5. „Ford Mondeo“ – производство 2006-2010 г.

През първите 5-6 години от експлоатацията на автомобила, купето се запазва доста добре, но след това започва корозия по калниците, пода и праговете.
4. „Mazda 6“ – производство 2005-2008 г.

След 4-5 години ръждата избива по пода, веждите на задните калници, дори по вратите.
3. „Nissan Almera“ – производство 2005-2006 г.

За първото поколение на сглобения в европейския съюз „Nissan Almera“ са достатъчни едва 3-4 години експлоатация, за да започне да избива ръжда.
2. „Opel Astra“ – производство 2005-2012 г.

Най-проблемни са оказват калниците, долната част на вратите, а също подът и капакът на двигателя.
1. „Geely Emgrand X7“ – производство 2011-2013 г.

Този модел не се продава (или бройките са единични) у нас, но той е много по-нов спрямо другите четири автомобила. Въпреки това е лидерът в тази антикласация. Само след година ръждата избива навсякъде, защото каросерията не е поцинкована. Освен това купето е боядисано с нискокачествени бои и лакове, които не могат да го предпазят от външни въздействия.