10- те най-скъпи козметични марки

Красотата винаги е била на почит независимо в кое общество и в кой период от неговото развитие. Всеки се стреми към нея – още от времената на нашите предци, живели в пещери, та до днес. Ние, хората, винаги сме се опитвали да подобрим външния си вид, за да изглеждаме по-добре и по-впечатляващо.

Хората винаги са използвали разнообразни средства – от бои до накити, за да подобрят външния си вид. Средствата за разкрасяване са се променяли във времето, но и до днес са повече или по-малко едни и същи. Съвременната козметика се използва широко най-вече от жените, но все повече козметични продукти има и за мъже.

Козметичните препарати са просто едно средство, което по изкуствен начин дават възможност на човека да изглежда по-добре, а от икономическа гледна точка, те са едни от най-успешните продукти в света в момента. Всеки иска да изглежда красив, нали? Е, точно това е нещото, на което козметичните компании разчитат. За тези, които искат да изпъкнат сред масите, се създават луксозни серии, които струват не малко средства. Но какво ли не бихме дали, за да сме по-различни и красиви?

Източник: LUXATIC

Вижте кои са 10-те най-скъпи козметични марки в света:

10. Smashbox

Smashbox

Smashbox е създадена от братята Дийн и Дейвис Фактър в Кълвър Сити, Калифорния и носи името на фотоателието, където са проектирани продуктите. През 2010 г. марката е купена от Estee Lauder, което я направи по-популярна от всякога.

Smashbox се фокусира върху очните продукти и червилата и се гордее, че са проектирани да изглеждат добре пред камерата, тъй като са „създадени, тествани и фотографирани в истинско студио“. Съставките, които използват, са доста скъпи, така че продуктите им имат висока цена, но ако вземете предвид множеството фотомодели, които имат фотосесии всеки ден, можете да сте сигурни, че Smashbox няма недостиг на клиенти.

    9. Nu Skin

Nu Skin

Основана през 1984 г. в Прово, Юта, козметичната компания Nu Skin продава своите продукти на 53 международни пазара чрез мрежа от 1,2 милиона независими дистрибутори. Фирмата е специализирана в продукти за борба със стареенето, а списъкът им включва над 200 продукта, базирани на антиоксиданти, които обещават да ви върнат загубената младост при редовна употреба.

С придобиването на Pharmanex през 1996 г., Nu Skin се превръща в една от най-важните компании в света в борбата със стареенето. В началото на 90-те години тяхната мулти левъл маркетингова схема беше колеблива, но след като Forbes ги постави сред 100-те най-надеждни компании през 2010 г., продуктите на Nu Skin се използват масово. Но кой знае? Може би това се дължи на страха от стареенето…

    8. Oriflame

Oriflame

Ето още едно добре познато име в мулти левъл маркетинговата схема. Oriflame Cosmetics S.A. е основана през 1967 г. в Швеция от братя Йонас и Робърт аф Йохник, които произвеждат продукти за лична хигиена, парфюми и аксесоари за повече от 60 страни по света.

Името на компанията изглежда е било вдъхновено от Oriflamme – бойният стандарт на краля на Франция през Средновековието. Както знаем, вдигането на знамето сигнализира, че на бойното поле не се вземат пленници, докато врагът не бъде победен. Каква е точно връзката с козметиката, не се знае. Може би са искали да кажат, че няма да напуснат пазара, докато не продадат всичко, дори и най-луксозните и скъпи продукти. Както виждаме, все още имат доста работа…

7. Elizabeth Arden

Elizabeth Arden

Основана през 1910 г. от Флорънс Нойтингейл Греъм, компанията Elizabeth Arden Inc. започва да произвежда и доставя продукти за красота в Америка и се превръща в една от най-големите козметични марки в света. До 1929 година тя притежава над 150 престижни козметични салона в САЩ и Европа. Асортиментът от над 1000 продукта на марката се продава в луксозни магазини в над 22 държави. Предлага богата гама комплекти за грим и много продукти за грижа и лечение на кожата.

В края на 90-те години компанията започва да се съсредоточава повече върху ароматните линии, като Red Door, Fifth Avenue, Green Tea, Provocative Woman, Mediterranean, Pretty or Untold. Доста интересни имена, не мислите ли? Друга голяма реализация на компанията е лицензирането на няколко колекции, вдъхновени от известни личности като Бритни Спиърс или Хилъри Дъф, Елизабет Тейлър и Марая Кери.

6. Artistry

Artistry

Използвайки най-модерните научни технологии Artistry е посветена на намирането на най-добрите естествени съставки в производството на своите козметични продукти. ARTISTRY  предлага разнообразие от напредничави решения в грижата за кожата – от ежедневна грижа до луксозни наслади – които задоволяват потребностите от подчертаване на красивия външен вид на жени на всякаква възраст и с всякакви типове кожа. Разпространява се в 108 страни по целия свят.

Тази марка предлага някои от най-скъпите продукти за грижа за кожата, направени от африкански или средиземноморски растения и плодове, така че наистина можете да очаквате висококачествени продукти. Щом Сандра Бълок е лице на марката и използва Artistry Creme LuXury, смятаме, че козметиката е достатъчно добра и за другите смъртни.

5. Estee Lauder

Estee Lauder

Основана през 1946 г., Estee Lauder е дългогодишен американски производител на висококачествена козметика – продукти за грижа за кожата, косата, аромати и грим.
Компанията разширява гамата си продукти по целия свят – от Harrods в Лондон до Хонг Конг и ги разпространява навсякъде чрез голямо портфолио от компании и реализира продажби за над 10 милиарда долара.

4. MAC Cosmetics

MAC Cosmetics

MAC Cosmetics е създадена в Торонто през 1984 г. от Франк Тоскан и Франк Анджело. Започват със създаването на продукти за артистичен грим, но след това разширяват обхвата си с висококачествена професионална козметика.

Днес можете да намерите продуктите им в над 100 страни по целия свят. С повече от 50 колекции, създавани всяка година, със сигурност имат клиенти както сред ежедневните потребители, така и в професионалните сфери. Компанията сътрудничи с известни творци като Rihanna, Lorde или Proenza Schouler.

3. L’Oreal

Loreal

Намирайки се в Париж, Франция, един от най-важните модни центрове в света, L’Oreal е една от най-големите козметични марки в днешно време. Компанията е създадена през 1909 г. от Юджийн Шюлер – химик, който разработва формула за боя за коса, наречена Aureale. Оттогава насам те не спират да правят нововъведения и да създават висококачествени продукти, като се превръщат в една от най-уважаваните и възхвалявани козметични марки в света. И една от най-скъпите, разбира се.

L’Oreal разработват широка гама от продукти като бои за коса, продукти за грижа за кожата и косата, за защита от слънце, грим, парфюми. Разполагат с цели лаборатории, посветени на изследванията в областта на дерматологията, токсикологията, тъканното инженерство, биофармацевтиката и нанотехнологиите.

2. Mary Kay

Mary Kay

Mary Kay е компания, основана от Мери Кей Аш в Адисън, Тексас, през 1963 г., а през 2011 г. става шестата по големина компания за директни продажби в света. Което не е шега работа.

Те са едни от първите, които се отказват от тестването на продуктите си върху животни през 1989 г., макар че през 2012 г. в завода си в Хангжу, Китай се налага да се върнат към тази практика заради китайските закони, които изискват това, за да узаконят всички продукти за здраве и красота. Техният бизнес модел е мулти левъл маркетинг, а броят на търговците им достига около 3 милиона в света.

1. Chanel

Chanel

Chanel е една от най-известните козметични марки в света, в бизнеса от 1909 г. насам. Свързана е с висшата мода и луксозните аксесоари и козметика, така че очакванията към нея са големи и тя ги оправдава.

Продуктите на Chanel се продават по целия свят в магазини като Harrods, Galeries Lafayette, Bergdorf Goodman или David Jones, но имат и свои собствени бутици за красота, повече от 300 от които се намират по целия свят. Приходите на компанията през 2014 г. са се увеличили до астрономическата сума от 6,7 млрд. долара. Можете да си представите какви са цените.